პროექტის ფოტომასალა
ვიდეომასალები მუზეუმიდან. სამწუხაროდ, ტელეფონით გადაღებულია და ხარისხი ცუდია. მოსწავლეები აზუსტებენ დეტალებს, იკვლევენ, იხსენებენ ისტორიულ პირებს,ფაქტებს, მოვლენებს. პროექტს უძღვება მანანა ხავთასი, პროექტის ავტორი, მუზეუმის თანამშრომელი და ასევე, პედაგოგი
http://www.youtube.com/watch?v=IcTwOqmvL7s&list=UUnwoK3ANlaxt48UA-X8xWfAhttp://www.youtube.com/watch?v=TIyFv9FwuJE&list=UUnwoK3ANlaxt48UA-X8xWfA
პროექტის სახელწოდება
|
„სახალისო არქეოლოგია“
|
პროექტის მიზანი
|
მოსწავლეები შეიძენენ პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს:
1. განიმტკიცებენ ისტორიულ ცოდნას, 2. შეიძენენ ინტერპრეტირების უნარს, 3. კვლევის უნარს, 4. მსჯელობის, დასკვნის გამოტანის უნარს და სხვ. |
პროექტის აღწერა
|
მოსწავლეები მოიძიებენ და შეისწავლიან ინფორმაციას არქეოლოგიის და არაქეოლოგების, არქეოლოგიური გათხრების შესახებ , აზუსტებენ დეტალებს, იკვლევენ, იხსენებენ ისტორიულ პირებს, ფაქტებს, მოვლენებს.
|
მონაწილეთა ასაკი
|
15–16 წელი
|
ვადები/ხანგრძლივობა
|
2 კვირა
|
პროექტის შესაძლო აქტივობები სკოლაში და სკოლის გარეთ
|
არქეოლოგიის შესახებ ინფორმაციის მოძიება-დახარისხება;
პოსტერების შექმნა; ადგილობრივი მხარეთმცოდნეობის მუზეუმის მონახულება;
ფოტოების გადაღება;
მუზეუმის სასწავლო პროექტში -"სახალისო არქეოლოგია" - ჩართვა; |
მოსალოდნელი შედეგები
|
1. კვლევითი უნარების განმტკიცება
2. ისტორიული ცოდნის ინტერპრეტირება
3.
პოსტერების, ფოტოების, ვიდეომასალის დამზადება.
4. და სხვ.
|
სარგებელი
|
მოსწავლეები განიმტკიცებენ მიიღებულ ცოდნას;
განივითარებენ სხვადასხვა სახის უნარებს;
მოძიებული მასალა ხელმისაწვდომი იქნება ფართო წრისათვის;
შეიქმნება ბლოგი; მასალა დაიდება ვებზე; |
სამუშაო ენა
|
ქართული
|
კავშირი:
1. საგნებთან (საგნ. ჯგუფებთან)
2. ერ. სასწ. გეგმასთან
|
1. ხელოვნება
2. ესგ.
ისტ.X. 2. მოსწავლეს შეუძლია ისტორიის დამხმარე დარგებზე მსჯელობა და მათი სპეციფიკის განსაზღრა. ინდ. (1,2)
ისტ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია ისტორიული წყაროების კლასიფიცირება.
ინდ.(3)
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий